Yes yes yes

Igår fikade jag med Ems på stan. Vi provade skor i varenda skoaffär. Sedan shoppade jag. Och efter det shoppade jag. Sedan hämtade jag ett paket på posten - nätshoppat. Sen kom jag hem. Och orkade inte blogga.

En bra dag alltså.

Och lilla jobbiga Emma ska åka till Barcelona om en vecka eller så. Hate you.

(I kid, I kid. Love u babe)

Jag vill åka någonstans jag med. Är det ingen som vill hänga med till ett främmande land? Typ nu. Idag. Imorgon.

Jaha.

Idag har jag jobbat. Jaa.

Det är allt. Beställde nyss linser på nätet för första gången. Hoppas att det blir bra. Hatar att dem på Specsavers försöker sno åt sig alla mina pengar. Money grabbing whores. Hallå, lågkonjuktur? Kan ni sänka istället för att höja era priser, tack.

Funderar på att shoppa lite imorgon. Bara lite. Ska även lämna tillbaka Lacoste-sneakers som jag köpte igår. För små. And also too expensive. Vee och fasa. Jag förvandlas till min mamma. När är skor för dyrt för mig? Hjälp mig någon!

Ha. Ha.

Neh, nu ska jag gå och käka glass.

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0