Vimmelbilder is the devil's work


Kom precis ihåg att jag och the friends (dem bästa) var med på vimmelbilder för nåra veckor sen. Yeash! Gillar verkligen inte vimmelbilder, och enda anledningen den här gången var att jag kände fotografen. Jag och mitt "posse" poserar (checka in texten bara, hehe).

Jag kommer ihåg den tiden då man alltid ville vara med på vimmelbilderna. Det var "coolt", eller nåt. Och alltid samma pose på bilderna. Alltid. (Om man inte var helt borta, för då såg man bara hög ut). Hemskt, helt hemskt är det. Dem blir aldrig bra hur man än poserar, eller hur många ggr man än ber fotografen att ta ett nytt. (Nytt! Nytt! Ta ett nytt! Som om det spelar nån roll).

Jag har jobbat idag. Är seg och trött. Mamma har bakat biskvier till mina två kusiner-snart-studenter. Roligt. Skrämmande däremot att tiden går så sjukt fort. Känns som det vore igår man själv stod där i trappen i väntan på att springa ut. *suck* Man är gammal nu va? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker också att det känns som att du gick ut skolan igår. sjukt.



gott med biskvier hehehe

2009-05-26 @ 01:04:19
URL: http://littlun.blogspot.com
Postat av: JANINEReeves

Click on the <a href="http://EssaysLab.com/">link</a> and polished writers will offer you best help with custom writing UK. Get in touch with the best bureau and buy cheap papers.

2012-06-11 @ 22:37:23
URL: http://www.essayslab.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0