Uuuueeehhheee.... *host host*

Ja, så låter jag.

Jag. Hostar. Slem.

Bleh. Yuck. Och Nasty. Glöm inte Eeeewww!

Att man var ute och röjde igår hjälpte inte hostan som jag redan hade. Utgången multiplicerade min hosta med 3. Fuck.

Det var en lång dag igår. Släkten kom över och firade mig. Var faktiskt mycket trevligare än vad jag trodde det skulle bli. Fick även sminka kusin Belinda. Det var kul.
Vi försökte även tvätta hennes hår, ni vet, över badkarskanten. Problemet med det är att vi inte har ett badkar, utan en dusch. Så, B satt på en pall, med ett badlakan om axlarna, lutade sig bakåt, medans jag sträcker mig för att shamponera. Inte så lyckat. Hela badlakanet och B's tisha var genomdränkta och vattnet var över allt. He. Tur var väl att hon hade ombyte med sig till Valborgskvällen.

Valborg, ja. Eftersom mina släktingar är segdragna, långsamma sniglar, så var det ingen direkt idé att planera långt i förväg. Ringde kusin. Linda och hennes vänner skulle ut och jag hakade på. Harry's. Need I say more?

Först var det dött, sedan efter tolv strömmade det in folk. Folk som man aldrig sett förr. Och mycket, mycket "turkar". Slimeballs och en massa små saker. 18-årsgräns. *suck*

Men det var nice all around och kul att komma ut. Och det måste sägas; Jag hade jeans på mig! Första gången tror jag. Jeans-på-krogen-oskulden = borta. Det funkar faktiskt med byxa, konstigt nog. Skeptiker no more.

Idag har jag jobbat och hostat. Yes, that accurately sums it up.

Nu ska jag kolla klart på filmen på kanal 5.

Hoppas alla haft en fin Valborg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0