Buy Me



Jodå, två hela grejer har åkt upp nu. Kommer bli mera senare, men eftersom man måste väga och kolla pris på frakt, så tar det ett tag. Jag har ju över 10 par skor som ska väck. Plus syrrans saker. Såå... ja.

Försökte ha mitt bloggnamn som tradera-namn, men det var taget. Snarlikt vart det ju i alla fall. Positivt.


Idag var jag och träna. Men. Men. Det är ju röd dag idag. Och ingenstans på gymmet står det att dem skulle stänga tidigare idag. Så det var jag där och en gammal gubbe. Bara.
...
(*syrsor hörs i bakgrunden medan en höboll rullar förbi*)
...
Tomt med andra ord. Jag är där, tittar runt förvirrat och undrar vart alla är. Var är alla spännisar som brukar showa vid fem-tiden? Och gammelgubbarna? Och de över-sminkade tjejerna, var är dem? Och framförallt, var är alla instruktörer? 

Sedan hör man i högtalarna; "Nu stänger vi Vattenpalatset. Ha en fortsatt trevlig dag.", och det blir knäpptyst. (Alla irriterande barn som badar har just gått.)

irriterande. Stress-träning. Det värsta som finns. Anyhuuu, ska ta tag i skanning av bilder, jag lovar. Men det får bli när det blir. Don't look at me like that. Orkar inte med manicken, krånglig skit-skanner.

I alla fall, hur har din dag sett ut?

Kommentarer
Postat av: lindaa

johanna skit i att väga paketen innan det blivit sålt.. mycket bättre att du väger sen när auktionen är avslutad.. dessutom vill dom flesta ha så billig frakt som möjligt..

typ den där väskan-bältet borde bara kosta 33-44 kronor att skicka som vanligt brev.



haha professionell traderasäljare låter jag som!

gör som du vill såklart :D



gyyym imorgon!

puss

2009-05-21 @ 22:17:20
URL: http://limali.blogg.se/
Postat av: Vicky

Haha, vad kul :) Tack så mycket..och jag ska hälsa ;)

2009-05-21 @ 23:01:47
URL: http://trickyvicky.blogg.se/
Postat av: ClevelandMARITZA25

A doctoral degree should be really important issue for anybody. Who will aid people in dissertation international just about this good topic finishing? We would suggest to purchase the <a href="http://topthesis.com">thesis writing</a> in the dissertation writing service. Hope that the suggestion could aid people!

2012-07-28 @ 00:23:56
URL: http://topthesis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0