Oh Gawhd!

Fan. Jag hatar att jobba på ICA. Förutom pengarna, så hatar jag det. Hatar. 

1. Det är på något sätt pinsamt att säga att man jobbar på Ica (Varför är det pinsamt att man har ett jobb?)
2. Man är extremt utsatt för en massa jävla äckel som inte kan ta en hint (ett nej är ett nej, kan du svenska?)
3. Man kan aldrig se snygg ut. Aldrig. (rolig "beige" tälttröja, fina tältbyxor och inte att glömma, clownskorna)
4. Man måste alltid vara trevlig mot kunderna. Varenda. Jävla. Dag. (du står och skriker o spottar mig i ansiktet, men jag ler och nickar vänligt, *vill slå dig*)
5. Upprepning. Upprepning. Upprepning. (Hej! 35 kr, tack. Hej! 42.50, tack. Hej! 78 kr, tack. *suck*)

Jag kan fortsätta, men för er skull slutar jag nu.


(Ibland blir man bara lite trött på tillvaron, okej? Please, don't fire me, boss. I like my money, I do.)


Kommentarer
Postat av: Linda

näää, inte pinsamt att du jobbar på Ica! asbra ju! Det ÄR pinsamt att säga att man inte har något jobb alls, som dom flesta ungdomar nu för tiden :P



och det är PINSAMT att jag ska på intervju på censur på torsdag! Gissa var?!

2009-03-09 @ 23:33:18
Postat av: johanna

Va?! vadå! du har inte sagt nåt ju! vadå för jobb? svara mig! ;D puss

2009-03-12 @ 22:00:13
URL: http://snapshots.blogg.se/
Postat av: Linda

Det kan jag icke skriva här. ;)

2009-03-13 @ 00:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0