Jodå. Jag lever än.

Har varit dålig med bloggandet på sistone känner jag. Förlåt, ni som läser. Har inte haft något intressant att skriva om bara. Men men.

Igår var jag och fikade med Jelli-bönan. Vilket var efterlängtat, vi fikar alldeles för sällan. Man snackar om utlandssemester i sommar/vår. Hmm, weekendresa till London eller Paris, eller solsemester till något varmt ställe? Det tål att tänkas på. Man vill göra båda. Men tid och pengar håller inte med. *suck*

Vem vill backpacka jorden runt med mig? Vi rymmer från åh-så-gråa Sverige och strosar i Moskva, kollar in elektronik i Tokyo och skrattar åt feta amerikanare. *suck*

Man kan väl drömma...


Kommentarer
Postat av: J

Men du vill åka tåg hem tidigare från Skåne med mig på påsklovet, ja-adå, det vill du minsann. H. Snälla?

2009-03-30 @ 15:42:26
URL: http://abnorm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0