What the hell?!

Okej. Hade inte tänkt gå ut idag. Jag var väldigt trött efter jobbet. Men kussen lockade med mig ut på en slapparkväll i alla fall. Sorry E.

Men kvällen var lite konstig. Lite. Jag underdriver. (fattar ni?! underdriver... he. Kan vara smått påverkad fortfarande...) Kvällen började med förfest hos D(?... hmm, vad hette han?) I alla fall. Konstigt. Kommer dit och där sitter hans mor och kollar på körslaget medans vi sitter och dricker... Ja.

Och D är lite weird om jag får säga det. No offense D, men du är weird. Och då räknar jag inte med hitler-frillan som är grädden på moset.

Ha. Grädden på moset. Toppen på berget. Cherry on top. osv.

Sedan bar det av till Raw. Stod i lång kö, (stötte på S i kön, rooliittt) bestämde oss för att, Nej vi orkar inte stå. Efterfest på en gång, ingen 'fest' liksom - bara för- och efterfest. Efterfesten var... hmmm... ännu konstigare. Värden satt i köket och tatuerade sig när vi kom. Ja? Behöver jag säga mer?

Fick även tatuera honom själv (han var inte lite extremt full och orädd) så nu kallar vi mig - Johanna Tatueraren. Inte.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah galet sjuk kväll. På lördag får vi se till att det blir bättre! Vi ska göra Västerås osäkert ;)

2009-01-18 @ 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0