Take only what you need from it

Är sedan en tid tillbaka en stolt ägare av The Office, säsong 2 och 3. En av dem roligaste serierna som finns, but beware, alla älskar den inte. Kan ha en torr humor och inget laugh-track, som ni kanske vet. Om ni inte vet vad jag snackar om så uppmanar jag er att informera er. Funny as hell. Och måste bara ge cred till Dwight, han är den bästa karaktären av dem alla.

Seriously, rent, buy, download, steal it. Watch it.

Annars har jag jobbat. Ja, det var nog allt.

Eller jo, det blir fika imorn med E. Vilket är väldigt trevligt. Hoppas S joinar oss, vore trevligt X 2.

Kommentarer
Postat av: s

klart jag gör ;)

2009-01-12 @ 20:53:58
Postat av: Johanna

ja, det gjorde du, och trevligt var det :D

2009-01-13 @ 19:54:52
URL: http://snapshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0