Sorry for the delay

Men jag har varit sjuk på sistone.

När jag inte var hemma och kurerade mig för festandet så var jag (take a guess) ute och festade. Sen har jag jobbat och inte orkat. Fortfarande lite förkyld.

Jävla baciller vägra släppa taget.

Men idag har jag och mommy dearest tittat på 3(!) Disneyfilmer. Ahhhh, good old times. Lejonkungen, Skönheten & Odjuret, och för ett litet tag sen, Aladdin. Ja. Jag är helt seriös. Jag gillar tecknat. Jag älskar filmer överhuvudtaget när det är 18-jävla-minus ute.
Kan det bli kallare? - Ja. Vill vi det? - Nej.

Det finns lite bilder från nyår också som ligger och lurar. Om ni är snälla så kanske ni får en eller två.

Ciao då!

(lite töntigt, men what-the-hell, ciao är ju ett ord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0