Remember when your sister was young?

Idag var jag och fikade med syster en quickie på Wayne's. Mys.
Köpte en kjol på Monki, half off. En till, ja. Jag har köpt mycket dem senaste 2 veckorna.
Bland annat tröjan nedan. Sedan 4 cd, ett X antal filmer, massa kläder & 2 par skor. Did I mention that I am a compulsive shopper?

Detta hade man på sig på väg ner till stan. Hade finfina kläder under, men finns ingen bra bild på det. Men en tröja o kjol från Monki, nice-igt. (We like Monki, if it isn't obvious)
Annars fixade jag mina naglar idag. Nytt nailpolish, we like.

Lite 'häftigt', no? 
(och jag hatar ordet häftigt, men vad är bättre? coolt? I don't think so.)

Kommentarer
Postat av: linda

Du är galen och du kan få måla mina naglar för jag kan bara måla höger hand. knappt

2009-01-15 @ 00:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0