Duktig pappa

Min pappa är inte en bra shoppare. Min mamma gillar inte att shoppa. Var får jag det ifrån?

För ungefär en månad sedan gick vårt torkställ sönder. Pappas uppdrag var att skaffa ett nytt. 'Okej!' tänkte han, 'Jag skaffar ett billigt torkställ!'. Införskaffat på Lidl för ynka 75 kronor. Pappa var stolt över att han hittat ett sådant billigt torkställ. För det första var det ostadigt, jag snackar Bambi på hal is - ostadigt. För det andra, very poor workmanship. And wouldn't you know? Ungefär en månad efter införskaffandet av torkstället, ja, då går det sönder. En. Månad.

Ja, lilla pappa, man får det man betalar för.

Kommentarer
Postat av: JEE

Hahaha men pappa är så gullig

2009-01-19 @ 21:36:37
URL: http://abnorm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0