What's the matter with the world?

Idag kom min syster hem mycket tidigare än väntat. Dem hade fått ett samtal om bombhotning.

Bomb. Hotning.

Senare på kvällen visar det sig att en 21-årig man hade "bara skämtat". Ahh, duktigt. Väääldigt roligt skämt, du. Det är sinnesjukt, det är vad det är. Jag undrar om han vaknade imorse och tänkte för sig själv: 'Hmm, vad ska jag göra idag då? Bombhota en skola full med tonåringar, som då får panik. Ja, det låter kul.' . Och tydligen så antar han att skämtet i det hela är begripligt för alla. Joovisst. Jackass.

Men i alla fall var jag och syrran och tränade idag. Hmm. Känns pepp. Ska träna imorn också. Måste skärpa mig lite nu. Bikinisäsong och allt det där. 

Mamma ska köpa med sig pizza hem.

...

...jag vet. Not according to plan, now is it? Lite 'plus minus' att äta pizza när man kämpat för att bränna bort kalorierna. Men men. Pizza är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0