Standing in the way of control

Jag köpte nya skor igår...

Ja, nya skor värmer mitt hjärta i vintertider. Um, kan inte använda dem förrän det blir varmt, but so what?

Annars tränade jag och syrran igår också. Vi börjar få rutin på det hela nu, tränar åtminstone 2 ggr i veckan, ja, det är målet i alla fall. Få se hur länge det håller den här gången då.
Ni som känner mig. Ni vet.

Idag har jag jobbat. Imorgon ska jag jobba bort hela dagen. Skulle vara soft att vara ekonomiskt oberoende. Multimiljardär. Köpa vad jag vill. Göra vad jag vill. Köpa vad jag vill. Åka var jag vill. Köpa vad jag vill. Nämnde jag köpa vad jag vill? *Suck*

Puss på er, det blir nog ingen uppdatering imorgon, jag lär vara levande död när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du, dom där skorna var sjukt snyggisch. Köpta var?

2009-02-10 @ 22:20:45
Postat av: Johanna

RE Linda:

Thank you, I know. Dem är inköpta på Bianco.



På rea!



Yay för mig.

2009-02-12 @ 23:29:31
URL: http://snapshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0