Mmm... McFlurry

Idag var jag och tränade med syster. Känner mig totalt stolt. Jag orkade nämligen springa 15 minuter på Maskinen-from-hell. Tidigare har det varit rena graven att ens orka 4 eller 5. Lyckat va? Och jag kom fram till att min framgång beror på, hör och häpna, inställningen! Mind over matter.

Det har sagts förr, jag vet det, men har aldrig riktigt insett hur mycket det faktiskt stämmer. Jag skulle fan inte av den där maskinen förrän den passerat 10-sträcket. Och då gick det hur bra som helst. Succé.

Efter träningen gick vi till 'Donkan för att belöna oss själva. Såklart. Nya McFlurry Lion Deluxe. Aaahh, heaven in a small container. Supergott.

Nu ska jag vara mer onyttig och äta chips och dricka läsk.

Yes.

Kommentarer
Postat av: J

Hahaha maskinen from hell. Det tyckte jag var kul

2009-02-08 @ 00:25:33
URL: http://abnorm.devote.se
Postat av: Johanna

RE J:

Visst var det? Jag är så fyndig.

2009-02-09 @ 23:03:30
URL: http://snapshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0