Katten ville ha ihjäl mig, jag svär

Kom hem från Kjell för ett tag sen. Fyller 55, Grattis! Men.

Men, dem har en katt (mördarkatt, den heter ju Jason after all). Och dumma jag glömde ta tablett imorse. Tänkte inte på det. Mina ögon bara sprängdes och jag ville riva ut dem, så mycket kliade det. Vi gick till bilen som var parkerad vid Coop och kylan hjälpte faktiskt. Så, vi gick in för att köpa juice tills imorn.

Mina ögon var blodröda, alltså inte lite röda, utan demon-röda. Och tårarna forsade nerför mina kinder. Det hjälpte inte heller att mina ögonlock var svullna som om de var bistuckna. Tror ni inte att alla som jobbade vände sig om och glodde? Och eftersom tårarna fortsatte att rinna, antar jag att dem trodde jag var ledsen. Jag hoppas det.

Alternativet är väl typ, hög. Men Mami sa att det såg ut som jag var lessen. Hoppas. Kassörskan tittade lite konstigt på mig, men jag antar att det är väntat. Jag såg ju riktigt evil ut. Hon väntade nog bara på att jag skulle skratta det ondskefulla skrattet, le hämningslöst och sedan svänga min cape runt om mig och gå upp i rök. Typ.

Bara inte ögonen är svullna imorgon, när man ska jobba.

Men med min tur så.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha! hoppas att svullnaden minskar tills imorgonbitti =)



du såg lite läskig ut fan

2009-02-27 @ 01:12:10
URL: http://limali.blogg.se/
Postat av: linete

du borde tagit en bild :(

2009-02-28 @ 18:55:22
URL: http://littlun.blogspot.com
Postat av: johanna

*RE Linda:

Jo, svullnaden la sig, som tur va. Men ögon kändes som saharaöknen hela dagen efter. :D



RE linete:

Hehe, tog faktiskt en bild, men lite senare. Då hade det lagt sig och var inte så shockerande längre. Men men. Det var ju lite svårt att ta bild när man inte såg något. :)

2009-03-02 @ 00:34:03
URL: http://snapshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0