Igår då

Eftersom en viss person fick tuppjuck igårkväll och stängde av internet (du vet vem du är) så vart det ingen uppdatering. Nu kommer den i alla fall, lite sent, men bättre än inget? Eller?

Köpte träningsgrejer, dyrt, men fan, ska använda sönder skiten. Jag var ju och tränade för en timme eller så sedan. Visst är man duktig. Sällskap fick man av kussen, syrran bangar, eller som hon sa "måste plugga". Mhm, visst.

Såhär såg man ut:
 Eller, eh, ja.

Mami tror att gratisgrejerna jag fick på Stadium, inte egentligen var gratis. Inte att jag stal nåt eller så, men att jag fick grejer (som de betalar ur egen ficka), för att jag var snygg. Det är en bra teori, det. Då gillar vi hur mami tänker. Hade ju tre stycken som ville hjälpa hela tin'. *Killtjusaren*.

Eller, he, inte.

Kommentarer
Postat av: J

Haha ne? Är det sant? Tre stycken som hjälpte dig? Jag tror att mammas teori stämmer.

2009-02-26 @ 20:28:59
URL: http://abnorm.devote.se
Postat av: Anonym

jag tror lite på det också. faktiskt.



på lördag, då jävlar!

2009-02-26 @ 22:58:28
Postat av: johanna

*RE J:

Hehe, eller hur. Man har lite moves. Tydligen.

2009-03-02 @ 00:30:31
URL: http://snapshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0