Eyelids... very... heavy...

Snark. Jag är trött. Men ska gå och sova nu. Finally.

Jag har startat en internetshop! Yay! Nu kan man köpa mina fina illustrationer på tischa och så. Har ännu inte så många produkter, men det addas senare. Synd bara att det blir så dyrt. För er alltså. Spreadshirt-kompaniet tar ju en hel del av produktpriset. Too bad. Annars skulle man kunna ta 200 för en tisha, men nu blir det dyrare. Aja. Nothing I can do about it

Men gå och checka då! Press the Tish-linken  ------------->

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J

Finns ingen länk juuu!

2009-02-16 @ 00:04:35
URL: http://abnorm.devote.se
Postat av: J

Skojade, såg nu...

2009-02-16 @ 00:06:05
Postat av: J

Eller...Va?

2009-02-16 @ 00:06:45
Postat av: sandra

coolt johanna! lätt att jag ska köpa! fundrat på att själv öppna webshop (men med smycken å krimskrams) du som nu är i yrket, några "gå till väga" idéer? puss

2009-02-17 @ 12:08:18
Postat av: Johanna

RE J:

Hahha, äru blind eller? Jag har tillochmed två länkar. En bildlänk och en vanlig. puss



RE Sandra:

Hmm, jo. Det blir lite svårare med "krimskrams" eftersom då gör du allt själv. Jag tar bara provision på mina produkter, resten tar spreadshirt, så dem tar hand om allt (trycker och tar hand om betalning, frakt osv). Så du behöver kanske starta en egen hemsida istället. Och ta hand om beställning och frakt o allt det själv. Tål att funderas på, no? Men vi kanske kan prata om det imorn? Papas Tapas? puss

2009-02-17 @ 14:25:33
URL: http://snapshots.blogg.se/
Postat av: J

Shit, det har hänt nånting med datorn, jag lovar. Jag och datorer verkar inte funka så bra ihop

2009-02-17 @ 18:45:54
URL: http://abnorm.devote.se du vet
Postat av: Anonym

RE J:

Hmm, kanske måste omformatera eller nåt. Rensa skiten, vetja. Eller kanske dags att spara till en egen? :D

2009-02-17 @ 19:17:50
URL: http://snapshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0