Do the chickens have large talons?

Jag hade nästan glömt hur mycket jag älskar den här filmen. "Yessss!"

Det har varit två långa dagar för Johanna. Igår började man jobba kl 8 och slutade halv 6. Idag började jag klockan 10, slutade kl 5. Inte så farligt tycker ni. Men om man är nattuggla är det en enorm bedrift att ens försöka gå och lägga sig vid tolvslaget. Och vi ska inte prata om uppstigningen. (Jag försov mig inte imorse. Inte alls.)

Men ändå. Lite stolt är jag. Jag gick verkligen upp halv 7 igår morse. Otroligt. Har nog inte gått upp så tidigt sedan högstadiet.

Morfar har ju också varit uppe i E-tuna sedan i torsdags. Deet e najs, som han skulle säga. (Han är skånsk för er som inte vet). Åker hem imornkväll gör han. Kort visit, men trevligt.

Träning imorgon med sister-mine. Linda banga. Hon festar i Sthlm istället. Fy skam på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0