Today is a slow day for thinking

Seg dag. Seg.

Måste baka kakor imorgon tills B-day. Vill inte. Varken baka eller fylla år.

I'm getting old.

Positivt är väl att man ska ut på fredag och även kanske lördag om jag får tid. Då kan man glömma uppkommande "festligheter", i ett tag i alla fall. Roligt med Släkt. Väldigt. Som i inte roligt alls.

Men det tillhör nästa vecka. Denna vecka är bara festfestfest! Eh...

Eller inte. I mitt huvud just nu vimlar det mörka svart tankar, (kan man säga mörka svarta?). Jag vet inte om det är ångesten över att åldras eller min rädsla av att dö som gör sig påmint eller inte, men jag känner mig nere. Drömmer mardrömmar om min framtida död. Jag vet, morbid much? Men det kan inte hjälpas. Jag har en oroande misstanke om att jag kommer dö ung.

Roliga tankar va?

Anyhoo. Tack för alla komplimanger om klänningen, det är mucho uppskattat.

Funderar på att börja skriva lite, på sidan. Alltså inte blogga nu, ni vet gamla pennan och pappret? Försöka att skriva av mig, så får jag se om mina tankar klarnar upp.

Vem vet? Kanske är det bara min hjärna som spelar mig spratt? Konstigare saker har hänt.

Kommentarer
Postat av: Linda

usch jag mår dåligt över att höra att du är nere.



En fika i helgen?!

vi har nog mycket att prata om.. inte träffats på ett tag ju =/

kraam

2009-04-23 @ 12:08:38
URL: http://limali.blogg.se/
Postat av: J

Sluta, du är bara fyra år äldre än mig. Fyra år är fan inte mycket. Än är du ung lilla vän, du kommer att vara ung i många år framöver. Du är bäst, puss!

2009-04-23 @ 20:17:34
URL: http://abnorm.devote.se
Postat av: johanna

RE Linda:

JA TACK! Fika i helgen, den tar jag! Lördag? I'll call u. Pusss



RE J:

Ja, men fyra år är en hel del det. En hel livstid ju. Och du pratar som en mormor "lilla vän", gullunge där. pussX2

2009-04-24 @ 00:20:22
URL: http://snapshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0