I see sunshine

Idag är det härligt väder. Underbart.

Varit på stan och fikat med kusinen. Det var väldigt trevligt, måste göras ofta. Synd bara att man ska gå och jobba snart, inte lika trevligt. Linda skulle dra till Skjulsta och grilla med ett gäng, vilket man hellre skulle göra än att jobba. Men, Cash.

(*sjunger för mig själv* Money, money, money, money, moooneeey!)

Pengar måste man ha om man ska kunna fika varenda vecka. Vilket man gör. Kanske skulle prova soja-latte och så? Mycket av mina kalori-intag kommer nog från fika... *grins* hehe. Fika=Gott.

Neh, nu ska jag värma på pizzan från igår. Sen drar jag till jobbet.


(Man kanske inte ska äta pizza? Kalorier... *Går och äter*.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0