Denna dag är då över

Jaaa.

Nu är jag 21.

*suck*

Vill inte åldras mera nu.

Det var varit en fullspäckad dag. Frukost på sängen. Städning. Dusch och Smink. Hämtning av tårta. Köp av kakor (då mammas fastnade på plåten). Lunch. Första gästerna. Fika. Mera gäster. Fika. Underhållande av barn - rita och måla. Mera gäster. Fika. Städning. Tv. Skriva brev. Äta sen-mat (klockan 10), pizza-rester. Blogga.

Ja, så har min dag sett ut. Är lite hyper då jag har intagit cirka 5 koppar kaffe idag och ätit en massa socker. Ska försöka sova snart. Försöka.

Trevligt har det varit. Men mer än halva släkten återstår, på torsdag blir det alltså ännu mer fika.

Fika. Fika. Fika.

And repeat.

Bra grejer har man fått. Hörlurar till Ipod. Ipod-armband(?), som man spänner fast på överarmen när man tränar, så slipper man en svettig Ipod (då man annars stoppar den i byxlinningen). Presentkort på H&M och Monki, me like. Parfym. Och pengar.
(*money, money, money, money, mooooneeey!*)

Shopping inom snar framtid.

Kommentarer
Postat av: linda

du glömde nämna min presssiii.. din jävel!

2009-04-28 @ 20:07:08
Postat av: Anonym

nä men jag visste att jag glömde nåt. Jag glömde gratta dig på födelsedagen. den verkade full späckad. hoppas du får din shopping snart nu då=D

2009-04-30 @ 17:44:01
Postat av: Sandra

Ett försenat Grattis till dig Johanna!! Hoppas tårtan va god =) Puss

2009-05-01 @ 19:44:28
Postat av: Johanna

RE linda:

Förlåt förlåt, men hur ska jag förklara din present? Hallå?



RE Anonym:

Ehm, ja. Jag hoppas på shopping snart jag med. Vem är det som önskar mig shopping? Du glömde namnet ;D tihi



RE Sandra:

Tacktack sassa. Tårtorna var mumsiga. Fika snart? puss

2009-05-02 @ 01:00:28
URL: http://snapshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0