Back on top again... I think.

Kom hem för ett litet tag sedan, har spenderat kvällen hos Emmis. Vi sydde lite på hennes klänning, drack lite chai-latte (som jag pressade Emma att köpa, tihi) och kollade på film. Trevlig kväll helt enkelt.

Synd bara att filmen var på gränsen till B-film. Den står svajande där än, fram och tillbaka, vet inte vilket fack den kommer hamna i, men förmodligen i fack B. Filmen? The Day The Earth Stood Still med Keanu Reeves, *tveksam suck* inte den bästa filmen kanske.

Har även tränat idag. Yay! Fettförbränning!

Men däremot har jag inte bakat något än. Bleh. Vill inte. Får nog göra det i helgen.

Imorgon blir det lite lite shopping på stan, fika med Jello-bello, utgång på kvällen och röj på dansgolvet. Har inte varit ute på snart 2(?) månader, chockerande men sant. Får se om jag kan klämma in lite bakning imorgon också. I'm a busy little bee.

Hoppas att ett fullt schema tar mina tankar bort från de dystra hörnen i mitt huvud. Hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0