Sthlm and back again

Har varit i vår huvudstad idag med mami. Hälsade på Milla & Malve. Han har blivit sååå stor.

Åkte in en sväng till city. Medborgarplatsen. Beyond Retro.

Jag. Dog.

Enormt, fullspäckat med härligheter, det var liksom en chock till systemet, eftersom man är van vid små småååå vintage och second-hand affärer. Jag skulle kunna gå där i en evighet. Tyvärr (because of the chock) så införskaffades det bara en liten kofta. Överväldigad var ordet. Provade nåra pälsjackor, men då fick jag höra 'Nej! Usch!', vilket gjorde mig liiiite avskräckt. Lite. Vill fortfarande ha en. (Greenpeace och djurorganisationer, don't kill me!)

Sedan blev det också en liten kofta från Myrorna i Sthlm ( vilket var förvånansvärt litet).

Svängde förbi Ica Maxi på hemvägen och där blev det lite skivor och en bok. Sååå jag har shoppat lite idag. Känner att jag vill shoppa mer dock. *suck* Varför kan jag inte vara multimiljonär och spendera hela dagarna med att shoppa?

Livet är orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0