Money Don't Talk


Mami rensade i hallen igår.... Jag hade kanske lite för mkt skor därute... Kanske.

Ändå är det kanske en tredjedel (en fjärdedel? femte?) av mina skor... Hmm, ja, jag älskar skor.


Var ute i lördags med Jellii. Träffade Emsan där oxå. Jag hade det lagom kul. Lagom.


Emotional drama and anguish, aside, THE DJ! The fucking DJ sucks! Dessutom var han vadå, fem år eller nåt? Seriöst, kastade isbitar på mig. Jäveln kan inte ta kritik. Hellooo?! This isn't the fucking 90's and we're not at a god damned discotek (tänk typ Örnborgen) for pre-teens! Get a clue and stop with the annoying transistions! God!


Anyyhuuu... Jag lockade håret an aning och jag tycker det blev pretty. Pretty pretty. Pretty. (sorry, roligt ord, det där, pretty) Lånade även syrrans tisha, kanske i tightaste laget, but who gives? And I looked damned fine if I say so myself. Med mina nya skor (jag vet, mer skor! can't have too much shoes, not possible) var jag hot hot hot.

Okej, slut på självdyrkandet. Har jobbat annars de senaste dagarna. Shoppade lite med mami häromdan. Jag har köpt fyra kartonger (hmm, hink-liknande-bytta?) med Ben&Jerry's ice-cream. Yes you heard right. Four! Ni som vet, tja ni vet vad jag snackar om. Nu ska jag nog gå och äta lite B&J.

Chocolatey goodness, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0