"It's a day-spa, you fuck!"

För någon anledning tyckte jag att den där repliken var det bästa på hela kvällen. Kommer från någon dålig film som gick på tv alldeles nyss.

Papsen är inne på sitt tredje glas vin, and let me tell you, he is funny. Fuuu-nnny. Tomatröd i ansiktet, värsta grinet-för-ingenting på läpparna ackompianerat (stavas det så?) med roligt sluddrande. Tre. Glas. Vin. Kan någon säga lättpåverkad?

Har jobbat idag, och är allmänt trött. Japp det beskriver hela min dag. Plus en massa ätande, känns som om jag ska explodera snart. Kaabooom! Och så är jag utspridd över hela vardagsrumsgolvet. Härligt med färglatt splatter-konst.

Eh, what the deal, *shrugs shoulders*, you only live once, right? Nu ska jag gå och äta lite mer chips.

Bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0