I handle my charm with time and slight of hand

Jaaa, det var ju ett tag sen sist. Jag vet. Jag vet. Jag är verkligen dålig på det här. Och inga "riktiga" ursäkter den här gången. Inget 'jag har jobbat mkt', 'har inte haft tid' osv. Jag. Har. Inte. Orkat. And that's the truth. Can you handle it?

Så nu får ni en massa pics som återgäldning.


Hade mina nya byssor idag, pretty pretty. Pretty seventies? Yes.


                              Man kände sig fin.

      

Lååånga ben fick man. Vilket är nice, eftersom man inte är så lång irl.

Sedan har man världens bästa mami. För dem här skorna fick jag av henne.


Snygga. Sinfully Gorgeus. Underbara. Beautiful. Mina.


Kommentarer
Postat av: Lindo

Oh you sexy little thing ;)

2008-09-11 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0