Yes, I'm a girl

Hmm, glömde säga att jag fixade ihop mina oljor igårkväll/morgon. Klockan var två på morgonen/natten (whatever strikes your fancy) och där stod jag i köket. Blandade mina oljor, precist. Med exakta mått, på droppen. Kände mig som en galen professor eller en kemist med farliga ämnen tillhands. 

En kvinnas badrumsskåp. Mitt. Ganska neat och prydligt ändå.

Så jag har då börjat med min sk OCM (Oil Cleansing Method) vilket går ut på att man tvättar sitt face med olja helt enkelt. Har även införskaffat ren 100% Tea Tree Olja. Vissa har fortfarande acneproblem. Suck.

Där mitt i smeten, bland allt smink och hudvårdsprodukter, där står mina egna blandningar. Can you tell which is mine? Inte så jättefina, men efter att sprungit runt på stan och letat efter fina glasflaskor med dropp without any success, då dög de fula plastburkarna från kicks. Den här staden suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0