Sunkissed

Har inte bloggat särskilt mycket de senaste dagarna. Har inte heller varit särskilt upptagen. Har. Bara. Inte. Haft. Lust.
Syrran gick ut nian igår. Nian. Hon ska börja gymnasiet i höst. G-y-m-n-a-s-i-e-t. Freakin' unbeliveable. Det är sjukt hur tiden går snabbt.

Var även på TunaPark med mami yesterday. Shoppade lite och fick lite stuff från mamsen.
    
Köpte nya sandaler, var i stort behov. En ny rosa kjol med fickor(!) iiiiihhhhhh! Sedan fick jag two dresses from my mum. Den första gillar jag, somrig och lätt. Den andra...hmmm. Jag tror jag lät mig övertalas av mami på den. Så här i efterhand är den inte så ljuvlig precis. Det kanske blir en kjol av den istället, eller så syr jag om den till tub. Hmm, we'll see won't we.

Annars var jag grymt snygg igår, if I say so myself. Blickarna drogs till den figursydda kjolen, den smala(?) midjan och dem skyhöga lackpumpsen. Love it.

När man kom hem "diskuterades" den inte-så-ljuvliga-i-efterhand-klänningen. Fick svidande kritik från sis. And when we got to talking, I remembered another dress my mother gave me last year. Som jag fortfarande inte har använt. Drog fram den och tog på den, veck ner mudden drog upp den, addade ett bälte. Och voila, ful dress á la remake by Johanna. Blev faktiskt inte så dåligt. Go me.
Inte så pjåkigt, no?

Idag ska jag mysa med syrran med lite greys. Imorn ska jag fika med E. It's shaping up to be a wonderful week.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0