It's been a while...

Har inte uppdaterat på ett tag nu, I know. Men har varit busy och inte haft någon lust. But then again, är det ens nån som läser min blyga lilla blogg?...
...didn't think so. 

Me and the best friend, from friday night, on our way to the club.

Sydde min väska (!) på två dagar. Ungefär tio timmar, give or take. Jag var riktigt flitig tycker jag, engagerade mig verkligen. Annars brukar jag skjuta upp mina projekt *host host* har ju tyg till en klänning jag skulle sy. Förra året.

Har jobbat idag, med J, det var schysst. Ska jobba imorn med. Me likey the cash, så bryr mig inte särskilt om att jag inte har ett privatliv att snacka om. Så what else? Ska kanske uppdatera mina Memories, kanske. Kanske. Om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0