I'm getting sick of this...

Så, nu verkar det funka att ladda upp några bilder iaf. Det började bra, kunde ladda upp hela fyra bilder! Sen började den jävlas med mig igen. Fucking useless blog. Anyhuu, detta var min outfit, för hmm, några dagar sen. I måndags? Eh, vet inte. Älskar i alla fall min tisha. Love it.
   
(Förresten, värsta posar'n där i spegeln va? Hmm, svårt att ta kort på sig själv ju.)

Idag har jag solat lite med sis och jobbat. That was like, all I did. Tråkigt liv man har.

Imorgon är det student för både S och L. Det blir lite stressigt att springa mellan de tu. Roligt är det. Näh, nu ska jag nog gå och lägga mig, väntar tidigt besök imorgonbitti. 

Kort inlägg/uppdatering-av-gammalt-inlägg. Kanske bättre inlägg imorgon. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0