I spy with my little eye... Rain?

Kommit hem från stan och barely made it in before the storm. Det började småregna på vägen, som tur är vräker det ner när man redan är inomhus. Andas ut.

Har haft en riktigt bra dag. En lång fika/shopping-dag med min kära Jelly-bean. Dessutom hämtade vi ut biljetterna till SATC-filmen, Yiiiihhhh! The countdown can begin. Ska bli härligt mysigt och myshärligt att se den med J, hmm, om mer än en vecka. Aja, nåt att se fram emot iaf.

Tänkte dra till Icalainen och hämta ut ett paket på posti, men det verkar inte sluta regna anytime soon. Mina naturliga oljor mot diverse krämpor har ju kommit. All natural all the time...kinda. Få se om man får bukt på sin hy då. Fick även prov på ansiktsmask av Emi när jag var inne på T.B.S. Ska se om det är värt att köpa eller inte.

Nu verkar det vara ett litet uppehåll. Så nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0