Brasiliansk vadå?

Jaa, då har man jobbat igen då. Vad mer finns att säga? Måste gå ner till stan imorn för diverse ärenden. Har ingen som helst lust med det. Jag vill sitta hemma med en varm kopp te och mysa framför en härlig film. Och helst höra regnet utanför fönstret. Om det nu blir regn. With my luck, you can count on it.

Använde mina nya sandaler today. Pretty no?
...Lite pose-igt framför spegeln...

Ska gå ner till ett spa imorn och se om de har någon tid ledig för vaxning. Brasiliansk. Bikini. Vaxning. Visst ringar det klart och tydligt? Känner mig inte särskilt "nervös", även fast folk jag känner visar skräcken tydligt när jag nämner att jag funderar på det. It can't be too bad right? Har ju även hög smärt-tröskel, vilket hjälper. I think. Anyhuu, vore härligt att slippa tänka på det i sommar. Raka, raka, raka. Every fucking day. Vaxning däremot... Det säger bara pouff! Hårlös i en månad. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0