Better luck next time darling

Hemma igen efter en kväll på stan. Det kunde ha varit mer lyckat. Det började bra, med förfest med E1 och E2, L och jag and the bunny. J joina oss nere på stan. Allt var spikat för en riktig lyckad kväll. Trodde jag.

Okej visserligen kom vi in på Nybron, vilket man inte alltid gör en lördagkväll, men folket! Det var folk överallt. Överallt. Du kunde allvarligt inte ens klia dig på näsan utan att slå till någon, eller värre - oavsiktligt tafsa på någon. Det vart inte bättre utav mina gamla skoskav, som förstörde känslan av riktigt ingådda klackar. Sedan icky 'bränn-aktiga' stuff på låren, vill inte ens gå in på det hela. Blev trampad, eller snarare stampad, av en liten hora. Ser nu att ett stort jävla blåmärke börjar bildas på min annars så fina fot. Och jag har svårt att få blåmärken! Det säger ju ganska mkt...

Väl inne på N, så spilttrades vi. Tråkigt. Men så blir det när det är så fullt på krogen att man inte ens hittar sin vänstra hand.

Pojken då, från igår, var inte där. Suck. Hade varit nice.

Better luck next time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0