Back Again

Hmm, efter att ställt mig i kö för flyttning av min blogg till det nya bloggverkyget, vad får jag?

Jo, jag får vänta i två dagar innan jag kan använda min blogg igen. Phuee, tänkte jag när jag väl kunde logg in igen. WRONG!

Nu funkar inte ens hälften av alla funktioner. Detta suger kuk.  Försöker desperat att ladda up bild efter bild. MEN DET FUNKAR JU INTE!

Fucking jävla shit kuk helvete och !"#€%&%€"!!#€%#%&?&€!"#€!"#


Sorry about that. Måste ventilera alla frustrationer. *Suck*, varför är det såhär?

Såå, det får väl bara bli text istället. Boring. Nu orkar jag inte jiddra på om vad jag har gjort i fem tims, så förkortning följer. Söndagskvällen spenderade jag med sis, vi hade mini-marathon med Grey's. Mys. I måndags drog man till stan med the Parents och köpte studentprezzies till S och L. Hoppas det duger. Igår (vilket var tisdags, om ni inte orkar scrolla ner och checka datum) tog jag och syrran cyklarna ner till stan och det bar av till röda korset. Before you say anything, så är det brist på bra secondhand-affärer i den här stan, so you take what you get. Fyndade en fin kjol och tre bälten, nice-igt. Jobbade även igår, vilket inte var lika nice-igt. Idag har jag slappat och solat lite. Blev inte så brun, men det är en dag imorgon också.

Oj då, det blev långdraget iaf. Aja, vad ska man göra? Har man inte haft tillgång till sin ventilationsblogg blir man backed-up with alot of shit.  Får se om det funkar bättre imorn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0