Another day has gone away

Idag har jag sovit. Betona på sovit. For a very long time. Men det var gött. Ibland måste man unna sig sömn i för stora doser. Jag och sis drog ner på stan senare. Införskaffade mig lite stuff. Ny foundation, nu när man blivit lite brun. Lite brun. Solen försvann så snabbt som den kom. Typiskt.


Köpte mig ett billigt armband på Hennes&Mauritz (hur ofta säger man hela namnet egentligen?). Hmm, det är snarare ett antal armband som hör ihop, men ändå. Tänkte att det kunde va fint till sommarn.
 
Är inte mkt för att använda smycken. Tycker att de lätt kan ta över en outfit eller förstöra den. Så jag kommer sanneligen att använda armbanden en-två gånger, sedan åker dem ner i nån låda. As usual.

Anyway, jag och sis skuttade runt på stan, drog sedan hem. Var hemma i 2 sek, sedan kom mami hem och vi tre cyklade till Max för att äta. Jag vet, Max, inte det nyttigaste. Men gott var det. Och vi cyklade dit och tillbaks, väger det upp? Jag och sis säger hela tiden att vi inte ska äta en massa onyttigt, men så går det som de går. Life is to short to give up good yummy chocolate, for instance. Men ska väl börja träna ändå. Vill inte bli en stor fet val innan man fyller tretti precis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0