Afterparty

Pheuw! Kom hem precis. (Jag smilar som fan, tänkte nämna det, eftersom ni inte ser mig). Det har varit en jäckligt skön kväll. Snygga tjejer (vi, eller hur?) sköna killar med stil(!) och bra med drag. Även fastän det inte var mkt folk på krogen.

På vägen dit snackade vi om klackar, eftersom jag var (fejk)lång med mina 12cm-klackar. Horskor kom på tal. Du vet såna med platå fram. Och jag nämnde en tid då jag faktiskt ägde ett par.

- Jag har haft såna (skor) men dem var inte horiga. Eller jo, det var dem.

Längre hann man inte förrän tjejerna började asgarva. Funny. Som sagt bra sällskap hade man. Måste gå ut oftare. Blir nog utgång imorn med btw, Yay!


Ehm, du vet när man ser folk hångla on the dancefloor, och man tänker 'fan vad slampigt'.
....
Idag var jag en av dem. To my defense var killen vrålsnygg. Sometimes that shit just happens.

Mysigt var det också att äta onyttiga pommes fyllda med fett av alla slag, med E. Ingen direkt efterfest behövdes. Tjejsnack går långt, y'all. Näh, nu ska jag snooza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0