WTF?

Jag kan vara lite paranoid. Ibland.

Idag, efter en långt jobbpass, var jag på väg hem med två stora matkassar, i regnet I might add. På vägen hör jag att det går någon bakom mig. Men jag vill inte vända huvudet bakåt och titta vem det är, NO! Då skulle alla fatta att man är paranoid, och det går ju inte för sig. On with the story, som sagt går nån bakom mig och jag får värsta paranoida tanken/HD-bilden i huvudet. Jag tänker mig att människan bakom mig ligger och lurar på bästa tillfället. Det bästa tillfället för att sno till sig min proppfulla matkasse...

Jag såg allvarligt en bild, in my mind, av en person som springer förbi mig och i förbifarten rycker till sig min (astunga) kasse och sedan kutar iväg med den.

...

Pinsam tystnad. Jag vet. Undrar varifrån alla sjuka tankar kommer ifrån? Det är som det här med mobilen/nycklarna/väskan när man går vid vatten, typ över en bro. Om du inte vanligtvist tappar din mobil på trottoaren, varför känns det mer sannolikt att du tappar den just när du krossar över vatten? Jag tror vi alla är paranoida ändå.

...För jag kan inte vara helt ensam om det...

Kommentarer
Postat av: Ella

Nej det är du verkligen inte! Jag gick hem från en kompis för ett tag sedan och det var ganska sent, så hörde jag någonting bakom mig, och jag typ vände mig om jättesnabbt och intog värsta krigspositionen! Sen insåg jag att det var mitt hår som frasade mot dunvästen jag hade på mig!

Jag skrattade i typ en halv timme efter det...

2008-07-07 @ 22:31:06
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0