Smiley time!


Eh, jag vet. Tre inlägg på typ tre min. Men men, har man en psycho-morsa så har man. Hinner ju aldig publicera nåt innan hon får spel och hennes cp-ryck-stryper-strömmen-till-modemet-infallet inträffar.

Anyhuu, gillar egentligen inte den här bilden. Jag ser ut att inte ha nåt hår alls och skelar lite lätt. Näsan ser också enorm ut. Men sis tyckte den var fin, gillade tydligen mina ögon och smajlet på bilden, så jag postar den tveksamt. Ibland kan man lyssna på andras råd och ibland inte. Hatar när folk fake-instämmer, typ 'jaa, va fin du var där' men dem menar egentligen ' du ser ut som ett mongo med synfel, men det är enklare och mer smärtfritt att bara nicka och le, och säga att du ser ok ut'. 

Vad tycker du? Bra smil och icke-skelande ögon? Eller mongo med synfel?

Kanske är jag lite för självkritisk när det gäller bilder på mig själv, men är inte alla det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0