Roadtrip to Skåne

Imorgon bär det av. Eller ja, senare idag, tekniskt sätt. Lång färd till Skåneland, till morfar och familjegräl, till sol, strand och hav.

Härligt med semester med familjen, va? Utöver det faktum att packa sin resväska är ett eget litet helvete, (glömmer man inte alltid nåt?) så ska man sitta fängslad i en plåtburk på fyra hjul. I ungefär fem timmar. I stekande hetta. Nice.

Så nu ska jag gå och vaxa bort lite oönskat hår, sedan ska jag vaxa bort lite mer oönskat hår, på syrran. Hmm, sen lite teve möjligen och lite sömn. När man vaknar blir det stress och mer stress. Ser framemot min semester som fan.

Nu slipper ni, (mina, vad? fem läsare? men ändå) ni slipper mig i en hel vecka. No updates from J-master. Det lär ju komma ett aslångt inlägg efter the vacaction, då jag kommer bore you to tears med mitt uppramblande av mina roliga aktiviteter i Skånelandet (för det är verkligen ett land för sig själv). Och ni kommer troligtvist inte läsa min blogg nååmer. Men vad gör det? Jag har ju alltid myself. And the sis. Kind of.

Neh, nu drar jag nog. I'm off to wax it off.


Om ni inte fattade, ja då är ni blåsta. Pantade. Dumma i huvudet. Och alla svenska uttryck för idiotism.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0