On a high

Yay!

Shoppat idag. Det säger väl allt.

Köpt lite stuff, kanske inte sånt som man behöver, men det är kul att shoppa. Och vem köper nånsin bara the essentials?

Så vad har jag köpt, you ask?
2 kjolar från H&M, identiska i form men inte i färg
2 nagellack från OPI, svindyrt men sägs vara bra
1 franskmanikyr-set från Depend, behövde nytt
1 ögonskugga från Makeup Store, i turkos - me likey
1 secret present to J, cause it's her b-day soon!
och så hämtade jag ut mina 2 par nya glasögon, vilket sved i plånboken.

(ni kanske får lite bilder imorn...kanske...)

Hmm, whatelse? Jo, försökte hitta en prezzie till systern min med, då hon fyller nästa vecka. *suck* Inte hittade man nåt.

Annars så var min papi's reaktion till mina nya glasögon rolig. Han skrattade. Och sa att jag såg ut som en skolfröken. Jag kontrade med att jag såg ut som en nörd. Systern älskade dem och provade dem, nästan direkt. Hennes reaktion och åsikt matters more, I think. But what the hell, ser jag ut som en nörd så ser jag ut som en nörd. Jag älskar dem iaf. Take that!


Kommentarer
Postat av: Denise

Läser du hellre en blogg om personen bakom den ser bra ut? http://naztysbunny.blogg.se/2008/july/en-liten-fundering.html

2008-07-08 @ 21:35:30
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Linda

Meen nån gång när det är fint väder. vi måste ju åka till stranden någon dag. Måste sola.



Kram Linda



PS.Hellre röd än vit





hehehe

2008-07-08 @ 22:54:00
URL: http://limali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0