Hmmm...

Konstigt. De tre(!) inläggen jag publicerade igår syntes inte när jag kollade alldeles nyss. Så jag loggade ut och in igen, publicerade dem åter igen, och voila! Easy as pancakes. Fast inte. Det här bloggverktyget krånglar hela tiden tycker jag. Works like shit.

Idag har jag varit en sväng på stan, en kortis-sekund. Handlade lite booze på The System till lördag. Snart blir det party! Syrran och jag fikade också lite på Wayne's. Mocha Frappe. Mmm, mumsigt. Men lite för mycket chokladsås idag. För mkt sött och sliskigt, om det är möjligt.

Har även jobbat idag, vilket är som det är. Enough said.

Annars längtar jag till att sommaren ska komma igång. Jag menar det har varit soligt i, vad? typ tre dagar hittills. När blir det stek på sandstranden och hetta som man skållas i? Hmm? Vill att solen tittat fram nu. NU.

Snart är man en blekis igen. Den lilla brännan man fick är nästan snart helt borta! Så får det inte va... *suck*.


Nån som vill åka utomlands med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0