Freakin' Fine Day

Idag har varit en underbar inget-att-göra-så-man-softar-istället-dag. Fick ett mess av min kära J som ville fika. Och det är väl klart att man vill fika! Hello?! Do you even have to ask? Vill alltid fika med dig, my little Jelly-bean!

My oufit for the coffe-break/shopping-spree;


Man var lite somrig, men vädret började bra... tills det kom regn. Typiskt.


Vi shoppade lite och jag och J beställde glasögon. Vi fikade på Wayne's. Såklart. What else?

Köpte ett par skor på Wedins, det var rea. Me likey the sale. Snygga festskor till hösten tänkte jag, passar inte riktigt nu. Lite för mkt höst-feel om dem, no?


(Köpte med mig en Mocca Frappe från W, asgod! Just for your information)

Sen har jag bara slappat hemma. Vilket var gött. Well, that's all folks.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skitskitfina skor! Vad kostade dom? Puss på nosen.

2008-07-08 @ 21:36:48
URL: http://heeejanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0