En fransk motorcross-förare...

Mmmm....
                                    ....Yum!

Har kollat på Red Bull X-fighters på tv4-sport den senaste timmen. Kan bara säga wow. Totally wild. And some cute boys. Franske Charles Pagés (däruppe) var absolut snyggast. My god. I think I have a crush.

   
Kul att mami förutspådde att jag skulle tycka han var söt, då jag tyckte att Lusk från germany bara var söt när han log. Anyhuu, har man en smak så har man. Och ni som känner mig, visst liknar han nån annan viss person jag har haft en crush på? Hmm... Kanske är dags att bryta detta mönster...

Däremot tyckte jag att Torres var bra as hell, men han gick inte ens till semi. Hehe, konstigt hela detta inlägg låter. Jag gillar oftast inte sport, in any shape or form. Eller jo, boxning funkar, kickboxning med, och dessutom är fightclub roligt att kolla på. En röd tråd där? Cross är inte lika våldsamt men inte alls ynkligt.


Okay, on with the rest. Verkar bli utgång imorgonkväll. Yay! Och kanske blir vi ett helt gäng med tjejer också, the boys likey that. And we girls likey that the boys likey that.

Kanske ska sy en kjol imorn, som jag tänkt ha på mig. Om jag hinner då vill säga (here's to hoping), annars har jag inget att ha på mig. Inget shopping heller, inte förräns lönen ska cashas in iaf. Fattig är man snart.

Måste nog gå och sova nu, om jag ska ha energi nog att sy en kjol på några timmar imorn. Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Lillasüster

Va? Nu blev jag lite chockad, han var ju inte alls snygg! Uh!

2008-07-19 @ 22:45:33
URL: http://abnorm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0