Almost there...

Imorgon, eller snarare senare idag, ska vi fira J. Det blir party party. Förhoppningsvis. Hoppas iaf att alla är festsugna as hell. Annars får man svepa dem där sexor-shots av tequila alldeles själv...

Jag har jag jobbat idag, vilken nyhet. Beat and tired.Tired and beat.

Hmm, vad ska man ha på sig imorn då månne? Somrig i regnet? Eller höstig i fuktigheten? Det känns som att risken är stor att man antingen ser helt för somrig ut eller helt för höstig/vintrig ut. Problems problems. Vill inte heller sticka ut in my crowd, so to speak. Om alla är somriga, ja, då vill jag inte vara höstig. Om ni fattar vad jag menar? Helheten som grupp måste alltid stämma. (Cue; roll your eyes)

Jag vet, jag vet. Låter jag som en tiny bipbopper-tonåring nu? "jag vill vara som alla andra, om du har rosa på dig så måååste jag oxå ha rosa på mig!". Suck och ve. Man vill ju ändå look one's best, ya'know?

Maybe it's a good thing to stand out in the crowd? Man vill väl inte heller smälta in i den gråa massan.

Äh! Whatev!

Gräver fram nån skit outfit ur garderoben som vanligt. Jag har ju lyckats med det förrut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0