What to do?

Sååå.... vad ska man göra med sitt liv egentligen? Seriöst, vad är meningen med det? Vi kommer ju alla att dö om ett x antal år, vissa tidigare än andra, och jorden kommer till slut att implodera. Eller ja, kanske översvämmas av vatten då vi alla hjälper växthuseffekten. Eller varför inte en atombombad värld? Så egentligen, spelar det nån roll vad jag gör idag? Eller imorgon?

Annars har jag kollat på The Office - Season 2 idag. Inhandlat, ej stulet (läs; downloadat).

Vad har du gjort? Och spelar det nån roll?


(ignore me, i'm in a bad mood today)

Kommentarer
Postat av: Linda

åå nej Johanna! du har blivit lika störd som jag! du måste lära dig hantera dessa underliga tankar/fantasier.. gör som jag; SLUTA TÄNK ANNARS SLUTAR DET ILLA!

hahahha.. shit vad jag inte vill plugga på tentan som jag har imorgon! märks det eller?! =)

2008-12-19 @ 00:00:17
URL: http://limali.blogg.se/
Postat av: Johanna

RE Linda; Men eller hur? man blir lite knas i huvve när man har för mkt tid. Och finns det inte alltid en ursäkt att inte plugga? :D

2008-12-22 @ 23:51:26
URL: http://snapshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0