What you got


Idag har jag inte gjort ett skit. Det var skönt.

Pratade lite med Emmi ikväll på telefon, vi hade ett roligt samtal. lite urdrag:

-Vadå?
-Nej sa du.
-Va?!
-Nej sa du.
-Va?!

ett till angående en konstig dröm.

-Jag födde en dödfödd kanin. Sedan högg jag ihjäl mina föräldrar.

lite senare:
-Dröm inga konstiga drömmar nu, och om du gör, berätta det inte för mig. You creeped me out.

Det var ett lärorikt samtal. You're one funny gal E.

Annars då... Utgång på fredag, nybron förmodligen, ska bli kul. Undrar vad man ska ha på sig?

Jag har dessutom fått nån dille på glass. I förgår åt jag EN glass, igår TVÅ och idag ytterliggare två och funderar på om jag ska gå och ta mig en tredje. (gick seriöst til ica idag och köpte 4 glasspinnar...till mig själv) Gott är det iaf.

528760-4
Jag har en liten boll nu. Den är inte mkt för världen men den är där.
(osminkad förresten, det är ingen vanlig syn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0