What the...?


Had one of those dreams. Again.

Väldigt weird att jag drömmer om honom hela tiden, med tanke på att jag inte sett honom på ett tag nu. Den här gången hade någon/några dött (har en vag känsla av att det var min familj) och HAN var den som tröstade mig. När vi dansade. I en club. Totally insane. Jag grät floder och snodde en killes tröja (drog den allvarligt över hans huvud) för att snyta mig, haha. SEN blir det ännu konstigare. Sitter på en soffa in the club och han börjar dansa för mig. Ehm, you know, dance dance, taking-off-your-clothes-dance-dance, för mig. Kind of creepy, inte dansen, men att drömmen hoppade så som den gjorde. Jag menar fortfarande ledsen och han dansar. Försöker att pigga upp mig ur depressionen med erotisk dans? What the fuck?

Ja, hur ska man tolka det?

Anyhuu, ska gå till jobbet snart. Jag och Jelli ska jobba ihop för första gången, skojs. Och imorn är det valborg. Suck. Vad ska man göra då? Har inga direkta planer. Skulle vara kul att grilla och slappa bara. Men men, vi får se. Blir väl bara hemma, bläääh. Vill någon ta mig härifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0