The Golden Age



suck och pust, hemma från jobbet. lång dag. låååång dag.

som tur är kommer man hem till små glädjen. mami hemma från kryssning och med sig wonderful gifts! (eller ah, en gåva och förbetalda grejer, men ändå) 

some booze, absolut orig, och vanilj. ENORMA flaskor, jag undrar om det är fysiskt möjligt att dricka en hel flaska. utan att dö förstås.

lite clinique produkter, äskart. och en underbar parfym, Armani Code. love love love it.




börjar få lite shoppingabstinens. måste dra ner på stan, vill ha nya kläder. behöver browsa myrornas sortiment, var ett tag sen nu.

undrar när jag får mina cash egentligen...




ps. det lönar sig att vara ett s.k. victim of a crime. just so you know.


Kommentarer
Postat av: lindi

naaw, lilla pucko! du får ta och förminska bilderna.. typ öppna dem i paint och sedan spara bilden som jpeg-fil. det brukar funka för mig =) vi måste ses snart! du måste hjälpa mig med vilken av alla klänningar jag ska ha till studenten =) för du vet väl att du ska vara min stylist? nu vet du.

2008-04-15 @ 13:21:03
URL: http://limali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0