Restless


Sååå... en ny dag har börjat, eller ah, det är mitt på dagen visserligen, men ändå. Just nu känner jag att jag står stilla, inget går framåt liksom. Funderar på att söka till högskola till hösten. Sista ansökningsdagen är imorn... jag vet, sista minuten något?

Vad ska man bli då? Funderar på att plugga inom ekonomisk inrikting, lutar mot att utbilda mig till mäklare. Men vi får se om det blir nåt i år, förmodligen inte. Kan ju söka till nästa år istället. Man är väl relativt ung några år till.

Fyller 20 nästa vecka. Känns tungt. Kan bara gå utför nu. 

Hur sjukt är det att ha åldersnoja när man är 20? Sjukt - väldigt. Men jävligt vanligt. Aja, man får väl ta det som det kommer.

Men jag och E kommer inte att åldras i ansiktet, vi ska bli botox-tanter. Skitfräscht att ha 20-årings-ansikte och 50-årings-kropp. wtf, finns ju bodylift oxå ju, haha.

ska snart dra till jobbet *suck*. Roligt däremot att min Jelli har fått jobb där nu, så vi kan jobba tillsammmans. Oh the wonderful joy! Nu kanske man ser framemot att gå till jobbet. Vore positivt.


Kommentarer
Postat av: Sis'

What the freak? Mäklare? Det har du aldrig ens nämnt. Fast, får man inte fett med cash då? Haha?

2008-04-17 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0