Konichiwa Bitches!



This is it.

Efter mycket om och men har jag ändå skaffat mig en alldeles egen blogg. Känns lite fel att följa strömmen som jag gör, har redan facebook (vuxet lunarstorm någon?) och nu blogg, snart blir det väl bilddagbok med (hoppas inte)...

Is this another way of wasting my time? men om det är... ja, eh då... är det väl det.


Vad är nytt då?

hade ett "möte" with the perpetrator i tisdags, skumt men helt okej. Sen så var det trial i torsdags, vilket var en lååång utdragen jävla sak. Usch och fy för sånt stelt och propert skit. Nu är det över iaf. Nu väntar jag bara på kosingen som ska komma... :D
Shopping-spree anyone?

(min sis vill att jag bjuder henne på ett par skor, haha, love her, hon vet när hon ska mjölka)

Utöver det har det varit lugnt... med andra ord boring.


*suck* längtar efter krogen....

....och min födelsedag....

....e's fest på valborg (håll tummarna)....

....fika på stan med min kära J.



Innan jag drar, ladda ner Robyn's "Bum Like You". Underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0